Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 6 juni 2010 20:43

En fantastisk dag som även jag fick ta del av..  

Gick av i morse och ställde kl till 13:30..men vaknade 11..fast inte gick jag upp då.. men nån riktig sömn blev det ju inte..    

Fick klippt min gräsmatta och plockat undan lite.. en tur med Vince, sen var det mys i trädgården för hela slanten.  

Vince lyckades med att dra upp en ormbunke..knäcka nästan alla mina ormrot..men där måste jag skylla på grannen:)      

Det är Hubbas fel...

Lite synd var det om Vince..han var så lycklig över att se Hubba..men Hubba fick syn på katterna och skällde och min stackars känsliga unge voffsing ( läs mes) trodde det var åt honom Hubba skällde...    


Som tur var så redde dom ut det och kärleken flödade:)    

Flödar gör tyvärr inte mina blommor där..totalt knäckta  

Hundarna gjorde ett tappert försök att gräva sig in till varandra men där satte vi stopp..vi glädjedödare på två ben;)

Telefonsamtal med syster..vi har ju en till gräsmatta o sköta om så vi fick  bestämt dag när det bär av till Skånes fagerhult..dom var i full färd med att fira bröllopsdag:)

Grattis igen till det..tyckte inte det var så längesen..men 13 år!!  Man kan få hicka för mindre:)  

                     

Fick precis ett till samtal från arbetskamrat som tar med nyfångad torsk till mig i morgon på vårt natt möte..fantastiskt!! har fått en gång tidigare..o det var det godaste jag ätit!! Så otroligt snällt..


Sist men inte minst.. tack Kicki ock Lovis för hälsning.. en trevlig sommar till er!!

Vi träffs säkert igen (hoppas jag) kanske på öppen träning ska man nu gå lydnad 1 får man ligga i:)

Nu en kaffetår och nåt kletigt till ..det är ju faktiskt nationaldagen!!

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards