Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 28 juni 2010 09:00

Morgonstund har guld i mun...? ja, inte vet jag..segt att gå upp i morse..kom inte i säng förrän 02..klockan ställdes på 06, tvättetid i dag, så det var rätt plågsamt att gå upp, men solen strålade på, så man kan ju inte annat än bli lycklig:)

Mindre lycklig i går kväll när jag hör ett gäng ungar jagar något..går fram till staketet och kollar in och hör: "vi sparkar ihjäl"..en liten igelkott i halvsittande läge i mitten av en skock ungar..man blir helt matt!!

Fick med något behärskad stämma sagt i från..det jag ville säga höll jag för mig själv..men jag var arg..lite längre bort en annan unge som skriker "döda,döda"...man bara undrar..vad hade hänt om jag inte sagt ifrån..stått där..hade dom gjort det då? ungarna var mellan 6-8 år...

Fick gå ut och ställa mig och verkligen se efter att kotte stackarn kom undan..        


Kvällsturen gick till "lilla skogen" massor med kaniner, tror inte jag sett så många kaniner på en o samma gång..    

Lite träning körde vi också..  

I dag är det planerat badtur till Arrie med väninna och Coco tösen..

Men nu ett varv till tvättstugan.

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards