Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 24 juni 2010 21:31

En till fantastisk dag...  

Har fått den obligatoriska brännskadan..:)

Mina axlar är inte att leka med..rödaste rött..

Tänk att man inte lär sig, tänker på det varje gång solen visar sig..att man borde..men icke..det är som bortblåst..tills det är försent.

Per på besök idag och han hade med sig den "nya" kameran..han har mycket i sina gömmor Per:)  

Den här ska vara ett snäpp bättre än den förra som så hastigt gick ur tiden..   och vi ska nog komma överens, det kände jag direkt;)            


Sonen hemma igen..och kom på besök med äkta grekisk olivolja..skönt att ha dem på hemmaplan igen..ungarna;)

I morgon sticker syster yster med familj till New York..kul för dom:) fast jag är inte sådär jätte avundsjuk..bara lite..:) gillar mer det där lilla..nån ö nånstans..  

Nu blir det en promenad med Vince..   sen måste jag fortsätta med min bok, Anna Janssons senaste..den verkar bra.

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards