Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 2 juni 2010 20:25

I dag vaknade man upp till ett fantastiskt väder  

Näst intill molnfri himmel...   o så skulle man på möte..

Vince ville inte äta i morse..alltså sin egen mat..min mat satte han gärna tänderna i:)

Ska snart gå över Royal canin Setter..kanske blir det förnyad aptit då..många tikar som löper nu,och det påverkar honom en hel del.

Fick bestämt med väninna och Cocotös nästa vecka..då är faran nog över:)

En tur med Vince..sen bar det iväg till mötet

Efter det lite pyssel med det tekniska, och min arbetskamrat väntade, och körde mig till jägersro

Följde henne in..tänkte gå igenom centrat och på det blev jag 426 riksdaler fattigare..upptäckte att på jula hade dom lite hundgrejer..lite skålar o annat smått o gott..helt onödigt, för skålar det har jag gott om..fast dessa var så fina..katterna fick också.


Tänkte att det var väldigt längesen jag träffade glada hundgänget så det fick bli ett varv upp på backen..  

Där träffade vi till vår lycka Coco tösen..   dom skulle "pröva" men det slutade med att dom fick gå..   nog bäst att vänta till nästa vecka..sen var Vince så till sig att han "försökte" med alla;)                 

I morgon kommer ventilationsgubbarna och kollar alla fläktar mellan 10 o 12 och här ser ut som kriget..hoppas ingen av dom lider av allergi el astma för här är hår kan jag säga...


Nu en skvätt kaffe och Greys anatomy.

Tjingeling!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards