Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Catja Lindeblad - 29 juni 2010 15:59

Inte vår dag i går..åtminstone inte väninnans..jag råkade bara ut för anfallande mås,     och ilsken broms eller vad det nu var för otäckt som svischade runt mitt huvud från Arrie och nästan ända hem..vi halvsprang och jag viftade med min skjorta vildsint över huvudet...

Nä väninnan råkade ha mer otur..vi träffades på morgonen hon och dotter hennes..dom skulle bara ta en tur med moppen och växla pengar..sen skulle vi sticka och bada med hundarna..

Väninnan ringer nån timme senare..punka på moppen..inte kul att gå hem, släpandes på en 80 kg eller hur det nu va..

Fixade sig till slut med undsättande fader..men gemensam Arrietur blev det inte..gick dit själv..o nu SIMMADE Vince helt själv..         fast han tyckte bäst om när jag också var i:)    

Mycket folk, så vi höll till på andra sidan..lite stenigare där, men jag hade mina fantastiska badskor på mig..inköpta på Mauritsius för x antal år sen...:)  

Avslutade den dagen med att gå hem till väninnan för att höra om alla strapatser och pusta ut.  


I dag har det känts som den varmaste dagen..     svettigt värre..gick till Käglinge, var där bara en dryg timme,alldeles för varmt  

Var i djuraffären och köpte ett kylhalsband, som var för stort, så det blev perfekt till mig;) hur skönt som helst..får fixa ett mindre till Vince

Solkräm har jag också köpt..till mig..brukar slarva med att smörja in mig, men nu får det bli lite ordning på det, mina axlar behöver det..

Snart dags med lite käk sen i kväll får det bli långtur.

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards