Alla inlägg den 1 december 2010

Av Catja Lindeblad - 1 december 2010 19:01

  Onsdag redan och idag betydde denna onsdag möte..APT..

Kvittar hur tidigt jag stiger upp, jag far och flyger runt ändå..;)

Två turer med Vince hann jag med..

Två snö änglar gjorda av mig..dock icke frivilligt..  

Det var väldigt halt kan jag säga..Vince hade ingen aning om att jag försvann bakom honom, han bara stretade framåt..

Det är ett stort minus i vår träning..det här med att gå "fot"..egentligen begär jag inte att han ska gå sådär perfekt fot..vill bara att han ska gå hyfsat nära..  

Han fattade till sist att jag hade försvunnit från min position..och kastade sig över mig i tron att det var en kul lek..här fattade han väldigt snabbt att det var det inte..


Halvstress in igen och då kom jag på den lysande ide'n att ringa till "brandvakten" där jobbar Bosse vårdhund och jag vill ju gärna hälsa på honom och se hur allt går till..


När jag är lite stressad så pratar jag fort..mycket fort..det gäller också om jag blir nervös..eller ska ta allt genom telefon..gillar inte telefoner..varför vet jag inte..förmodligen för jag inte kan se människan jag pratar med..den personen kanske sitter och gör miner..pillar sig i näsan eller vad som helst..:)  


Men jag ringde och kastade fram allt jag ville ha sagt i raketfart..

Hon i sin tur var väldigt lugn o fin..så vi förstod varandra till slut..;)

Bosse och jag ska få träffa varandra i januari..  

Då gäller det att vara så lugn och stilla..för man kan ju undra vad hon tänkte..den stackarn..;)


Lyckades att hålla mig på fötter ända fram till jobb...

Det vanliga med information och sen skulle vi städa nere i källar förrådet..det var i klass med mitt eget..en väldig röra..:)

Italiensk buffe' på det..fantastiskt gott..pannacotta till efterrätt..sagolikt gott..!

Som om inte det var nog blev det julklapp också..  


Väl hemma gick Vince och jag på backen..såg inte ett skit..men Vince hade sin nya lampa på sig och snön lysta upp en del..så jag fick hem hunden igen..


Nu får det bli lite kvällsmat, sen "bonde söker fru"..bara måste se hur det går för bönderna..;)

Mer snö ska komma..vilket får mig att undra hur det ska gå på fredag..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards