Alla inlägg den 15 december 2010

Av Catja Lindeblad - 15 december 2010 18:20

Efter två arbetspass och typ två och en halv timmes sömn mellan passen..har jag paus fram till fredag..att det bara blev så lite sömn var att telefonen väckte mig..tre missade samtal..både på mobil och den vanliga...skyddat nummer..sen var det kört..och definitivt "uppkört"

Fick både akut magkatarr och hjärtklappning..

Skyddat nummer kan vara allt möjligt..jobb..jag kanske har gjort nåt katastrofartat..;) sjukhus..någon av de mina har råkat illa ut..ja osv..


Så idag sov jag desto längre..och telefonen var på ljudlöst..


Granen står fortfarande rakt upp och kulorna hänger där dom ska..kanske katterna har blivit vuxna, lugna och sansade..dom är ju ändå sex och fyra år..fast jag tvivlar..julen är INTE över ännu..den har inte ens börjat..  


Med tanke på alla julklappar jag köpt till djuren..ALLA djuren, finns det knappt pengar kvar till dom tvåbenta..;)

Min äldste systerson har en BIL på sin önskelista..jo, men visst, absolut..;)  


Det är det trista när barnen växer upp..då är det andra grejer som faller i smaken..dyra grejer, mobiler, datorer och ja bilar..;))

Annat vad det förr när pappkartonger och omslagspappret var det som var roligast..;)

Fast då går vi långt bak i tiden..  

Sonen önskar sig pengar..o vem gör inte det!!


I morgon MÅSTE jag fixa ALLA julklappar..det är liksom deadline..  

Finns bara en ledig dag till innan "hej tomtegubbar" och den är vikt till städ och bakning.

Nu lite mat i magen och sen "bonde söker fru"...hur ska det gå..??;)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards