Alla inlägg den 13 december 2010

Av Catja Lindeblad - 13 december 2010 16:57

Granen har klarat natten, och bara en säger en kula nådde golvet..det var bara att sätta upp den igen..plast är icke att förakta!

Min fina julblomma har också klarat sig..trodde nog att den skulle brytas lätt som en plätt..men nä, den har slagit ut och står rak som ett utropstecken..:)..än så länge..man ska inte utmana ödet..  


Ännu en kall krispig dag..underbart!!  

Mötte Sheila med matte som upplyste mig att mer snö var på väg!    

För min del kan jag bara tacka och ta emot..;)  

Var tvungen att fira detta genom att köpa en saffranssemla..alla tillfällen att köpa en fastlagsbulle är bra tillfällen..speciellt med saffran..:)  


För övrigt har det varit en lugn och sansad dag..vi samlar kraft till arbetspassen..

Lite kontakt övningar med klickern..gälls det om Vince bara vinklar ena ögat mot mig,

det andra på godiset??

Känns som om han nog ska titta med bägge ögonen på mig..;)  


Nu lite käk...

Tjingeling

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards