Alla inlägg den 24 december 2010

Av Catja Lindeblad - 24 december 2010 08:38

                        GOD JUL

Då var det dags för "hej tomtegubbar"...      

Gårdagen blev lite panik när jag vaknade med vansinnigt ont i magen..som knivar..och inte gick det över..körde hela registert med varmt o kallt, magmedicin och annat gojs..


Så vad göra..jo, jag ringde goa kollegan och grät ut min nöd..så vi gjorde ett tur byte..VÄGRAR vara sjuk..huvudvärk och halvkass i magen blev det av det hela..INGEN maginfluensa som jag nästan bergsäkert trodde..TACK O LOV!!..(min (nästan) värsta mardröm..)


Fortfarande huvudvärk, men det kan man väl tåla..

Skulle ha ut Vince i trädgården i går när det var som värst..tänkte han får "nöd" kissa där ute..men det var kört, min trädgård är helt insnöad..Vince sjönk ner och några ben lyft lät sig icke göras..:)


Nu är det julfirandet som gäller och ett par dagars ledighet att hämta kraft på..


Det jäkla smällandet har redan börjat och Vince tycker INTE..förra året reagerade han inte ett dugg..men nu är han helt klart störd av det..

Försöker vara helt lugn , men helst av allt vill jag gå ut och trycka ner en raket "någonstans" på dem som smäller!!  


Nu ska jag och Vince kämpa oss ut i snödrivorna..tycker det ser ut som det snöar igen..kanske kommer jag inte iväg alls idag..


Hej Hopp!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards