Alla inlägg den 22 december 2010

Av Catja Lindeblad - 22 december 2010 16:01

Ja, något pepparkaksbröd blev det inte..för hoppsan..jag glömde bikarbonatet..:( så kan det gå när man "flabbar" i telefon samtidigt.. det är bara att konstatera att jag INTE kan göra två saker på samma gång..  


En väldigt god och julig doft spred sig i alla fall och med det fick jag vara nöjd..

Saffranskakan blev inte heller som den brukar..men där hade jag åtminstone alla ingredienserna i..

Potatisen har jag precis skalat..har bestämt mig för att gå upp tidigare i morgon och göra jansons frestelse..få se om det blir ett dåligt beslut..  


En sagolikt vacker dag i dag..solen sken och det var kallt, alla träd och buskar var alldeles vita..stod uppe på backen och glodde och blev sådär religös igen..;)    


Träffade på Floyd med matte och sen kom Kasper med husse, denna gång var husse helt i kapp Kasper..:)    

Härligt bus i snön..sen hände nåt och Kasper blev sur på Floyd..jyckarna kom i koppel ett tag för lite reflektion..:)      


Floyd gick hem och vi fortsatte lite till..

Trots att jag klippt håret mellan tassarna hade Vince stora isklumpar, så vi tackade för oss och gick hem..            

Lite käk nu..sen får jag slänga mig en stund på sängen och hämta kraft till kommande pass.  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards