Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Catja Lindeblad - 5 augusti 2010 18:42

En alldeles perfekt dag i dag..även om jag trodde att det skulle bli regn och tog regnkläder med på färden till Arrie..  

Men det blev ju inte det, utan det blev sol och lagom varmt      

Morgonen började med lite katastroftänk från min sida..(otippat)

Tar på selet som vanligt på Vince och ut på morgonpromenad..går ett tag och ser att han haltar..inte mycket, men där är något som inte stämmer..och jag tänker genast på borrelia..har plockat mycket fästingar på honom trots frontline..

Försöker andas lugnt o fint;) och tänker att väninnan ska få kolla in honom när vi träffas, hon är ju en klok och framför allt en sansad människa..och jag vet ju att JAG har en tendens att överdriva och bli uppkörd..

Då ser jag att selet sitter helt galet och det är inte alls är konstigt att han går som han gör;))

Ja du milde!! snacka om hysteri!

Resten av morgonrundan gick jag o småskrattade för mig själv..

Man ska ju alltid börja dagen med ett skratt, förlänger livet sägs det..

Träffade väninna och Coco tösen     vid 1245 och var hemma igen 1645..en härlig tur med fika och bad..backe upp och backe ner..    

Satt o fika på "vårt" ställe..sällan det är andra folk här..dom brukar hålla till vid lilla sandstranden..här har vi suttit och fikat mitt i smällkalla vintern i en snödriva..betydligt skönare nu:)               


Träffade på en kille som klippte gräset i gångarna..trodde först han skämtade.. men icke.."ung i sommar" kanske..allt för att sysselsätta folk..    


Väl hemma blev det solstolen direkt..Vince kastade sig raklång, han var också trött..:)    

Nu blir det tzatzikibiffar och sallad..trots allt..tänkte först skippa mat helt och ta en macka istället, helt o hållet av lathet;)

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards