Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Catja Lindeblad - 20 augusti 2010 12:47

Fredag..

Fick gå hem från jobb i torsdagsmorse..absolut kass, förkylning på gång, halsont,värk i handlederna ( av alla ställen) ont i skallen..S berättade om sin pojkvän som blev sååå sjuk när han blev förkyld, tror hon syftade på mig för jag vet hur gnällig jag kan bli..finns INGEN som är så sjuk som jag;) tur i alla fall att jag gick som jag gjorde, för när jag kom hem så spydde jag:(

Trist läge eftersom jag bara skulle jobba en natt till..

Nåväl..mår bättre, med hjälp av näsdroppar och alvedon är man nästan på banan igen:)


I dag blev det backen, nära och bra:)    

Träffade på Kasper och Ajja..   det är lite spänt läge mellan Vince och Kasper..en del morrande läten..mest från Vince och att leka med varandra är inte att tänka på..fast Kasper försökte få igång honom, han gjorde misstaget att lägga en kärleksfull (?) tass på ryggen.. då blev det skarpt läge;)    

Förhoppningsvis lättar det upp så småningom..  

För jag vill inte sälla mig till den skaran som frågar om det är en hane innan dom kan släppa sin hund..vill ju att Vince ska vara bekväm med alla, så som han varit tills nu    


Tack o lov att han aldrig springer fram till andra innan jag säger varsågod,   fast det kanske kommer det med...om vi nu ska vara negativa..och det ska vi INTE vara:)


I helgen är det visning på mosters hus och det gäller att hålla tummarna riktigt ordentligt!!

Det hade varit så skönt om det blir sålt nu...


Nu en kopp the med honung:) och en tupplur på soffan..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards