Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Catja Lindeblad - 21 augusti 2010 18:52

Denna dag har gått i trötthetens tecken..inte för jag fattar vad blir trött av..känner mig något bättre i alla fall, men det ska inte mycket till förrän jag måste slänga mig på sängen..  

Återigen är  jag tacksam över att jag/vi bor som vi gör

Trädgårdsplätten duger inte till nån rast för Vince, men är bra att ha i ett akut läge..men vi har ju stora fält bara precis runt hörnet..så även om man är klen kan man klara av det och Vince kan rasa ut..toppen!!        


När man inte är på topp är man lättirriterad..så hade jag träffat på denna människa som struntat i att plocka upp skiten efter sin hund som JAG trampade i... så hade jag "#€#"/&%?&%€..ni förstår va!?  

Den enda gång jag INTE plockar upp efter Vince är när det är djupt in under nån buske..men när hunden sätter sig vid en gångstig..jamen hallå..!!

Nog med skitsnack:)


Pratade med syster min..snart bär det av till LA..ensam..hon är tuff syster yster..

Blev lite avis där, så när sonen och jag var i tyskland tillsamman så slängde jag ur mig att jag skulle vilja sticka till Borneo..ensam..  

Min son FÖRBJÖD mig och bara det kan ju göra så att man av en händelse beställer en resa..

Han var ju omtänksam..jag är ju så virrig!?!

Ja, det är jag, virrig alltså..och i ärlighetens namn så vill jag nog ha någon som har koll på mig..man kan ju aldrig veta;))

Pratade med p efter det och han tyckte ju det var fantastiskt!

"Fantastisk kvinna" "Tänk så olika ni är"...nä nu jäklar beställer jag..;))            


Träffade på Cocotösen och flickorna..blev förvånad över att Mathilda var gåendes:)      

M har ju tagit körkortet och i början går man så lite som möjligt:) det kommer jag ihåg från sonen..han körde dag o natt:)  

Fick höra att väninnan jobbade..så då har hon förmodligen lyckats få med sig nyckeln på nån vänster;)  


Malmö festivalen i full gång..förhoppningsvis mår jag bättre veckan som kommer, att jag kan åka dit och inta obegränsat antal maträtter!  

Tjingeling!









Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards