Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Catja Lindeblad - 29 augusti 2010 20:51

Helgen avklarad..

I morse när vi kom hem gick vi direkt upp på backen..   härligt väder och det tog emot att lägga sig, Vince var också på topp;) massor med kaniner att kolla in och han är faktiskt skitduktig..han sprang inte efter dem..STOR guldstjärna!!         

På vägen tillbaka träffade vi på en rottis tik och Sessan med matte som var på väg upp till backen, men vi fick tacka för oss, sängen kallade..

Konsekvensen utav detta blev att vi sov till 16..och det var mindre bra..


En runda till när vi vaknade och det blev favorit i repris:)

Backen igen minsann..  

Vi hade turen och träffa  Floyd, Zindy och en Jack Russel som blev störtkär i Vince..vilket han försökte bevisa på ALLA sätt o vis..egentligen var han kär i allt som rörde på sig, men mest i Vince..                          


Lite snack med syster yster..snart är det dags..;)

Fick äntligen bokat tvätt tid..inte för jag vill..utan för jag måste:)

Redan 7 i morgon bitti får jag glad i hågen släpa ut min tvätt..hoppas jag vaknar!!


I morgon blir det också att kolla in vår nya familje medlem..Amy..the raggdoll:)

Vince ska med, förhoppningsvis skrämmer han inte slag på det lilla livet;)

Vince är ju van vid att hantera Nora lite hur som helst och Nora är ju så förälskad i Vince så hon låter honom..


Nu blir det ryggläge ett tag i soffan sen MÅSTE jag gå till attack mot all disk..


Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards