Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Catja Lindeblad - 26 augusti 2010 15:26

I går kväll/natt blåste det riktiga höststormar, och saker som jag inte ens visste jag hade virvlade omkring i trädgården...  


Men nu på morgonen sken solen  på backen träffade vi på en mastiff blandning, en ny förmåga uppe på backen, en tuff tös på 8 månader och Vince gjorde sig liten och klen:)

Lite träning på det och det gick hyfsat..fast man riktigt ser när han INTE tycker det är kul..han sackar efter och glor i backen och nosar runt..förmodligen var jag väl lite för mycket på då..så vi pausade..satt en stund på andra sidan backen och det var så skönt..   tills jag får blicken på en stooor spindel..jäklar vad snabbt jag kom på benen:)  

Såg också att jag hade haft ryggen mot ett stort hål och gud vet vem som bor där..        


Mötte sen Cindy med husse och Ajja med matte så lite spring blev det:)      

Fått beställt hundmat,kattmat och sand till mina gosedjur:)

Betalt räkningarna..ingen hejd på hur flitig jag varit..däremot har jag blundat för mängden med tvätt som svämmar över i mitt badrum...det får bli nästa ledighetsprojekt..

Väl hemma ser jag att ogräset som var mellan plattorna är pyts väck..o nu är ju frågan..är det jag som gjort det och glömt det, eller är det vaktmästaren som tröttnat på det eller är det nån av mina snälla grannar??!?

Vet att jag tänkte göra det igår..men nog skulle jag väl ha kommit ihåg det!?  

Nåväl det såg fint ut, vem som än har gjort det!!  

Nu lite käk och en tupplur:)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards