Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Catja Lindeblad - 30 augusti 2010 20:19

Jodå..jag kom upp;) klockan ringde i intervaller typ i 30 minuter sådär..men upp kom jag och tvätten fick jag släpat ut, nu står två ikea påsar fulla med ren tvätt på sängen och väntar på att bli inlagt i skåp och lådor..undrar om man kan lära en hund vika tvätt!?!

Det tål att tänka på...


På förmiddagsrundan stötte jag på både Kasper och Floyd..  

Vince och Kasper har något tjall på linjen..Vince "tådansar" och Kasper vill bestämma, så han skäller på Vince..fast nog tyckte jag det lättade upp efter ett tag..;)    

Kaspers husse tycker Vince ska heta Ferdinand för han vill bara gå och mysa och lukta på blommorna;)    

Ja han är rätt sävlig..inte som dom andra två jag haft..där var det fullt ös från morgon till kväll..nästan i alla fall..

Men det är inte så konstigt faktiskt, jag är varken 16( Leffy) eller 32 ( Zeb) och inget hej o hå eller ungar runt benen längre, utan det är jag och katterna och Vince.. och Vince jobbar faktiskt inom äldreomsorgen:) då är det bra att vara lugn och sävlig..

Man får ju försvara det lilla livet..han kan gå igång och busa runt och springa som tusan:)


På eftermiddagen åkte Vince och jag till son och svärdotter för att kolla in den nya lilla tösen i familjen;)

Nytt namn har hon fått, hon heter Isa..  

En riktig goding..så söt, påminner om birma men raggdoll har mörka tassar ej vita som birma..    

Lite skraj för Vince var hon och höll sig uppe på klösträdet..

Men dom ska nog bli kompisar..      

Nu lite käk och sen får det bli en film ur min samling:)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards