Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Catja Lindeblad - 24 augusti 2010 19:58

I går var det meningen att det skulle bli en helt vanlig kvällspromenad på slingan, sen hem..men Vince var sugen på backen och så blev det..hade den stora glädjen att träffa på Sessan o Gibson och deras "mattar", det var ju ett tag sen;)

Fick gå en rundtur inne på Sessans revir..väldigt mysigt område och jättefint hus o trädgård, gick hem sen och tittade ut i min trädgård och konstaterade att så ogräsfritt som T hade.. har inte jag:) inte lika städat heller..

Det är ju alltid lite panikvarning när folk säger: "vi tittar förbi"..jisses i denna röra!!

Är totalt oförmögen att hålla ordning..:)

Kom rejält med regn så vi fick skula under T uteplats..

Jag var den enda som hade regnkappa:)



 I dag var jag uppe vid 8..hade tid att passa kl 14!!

Då kan man ju tycka att det är gott om tid..:)

Men det är som förgjort, får alltid stressa sista minuterna..

Vet inte vad jag sysslar med..

En morgonpromenad..sen en tur på backen..sen vips är det dags att ge sig av..

Fick stå och vänta en stund på syster yster..hon var på jobb och det händer ju alltid nåt när man ska ge sig av..

Fick ordnat det vi skulle på banken..och jag drog mig neråt stan för att kolla (läs äta) på festivalen..            

Inte så mycket folk först..men det tjocknade till allteftersom tiden gick..många hundvalpar såg jag..och först tänkte jag att det är väl inte så lämpligt..men dom verkade lugna och bekväma..bra miljöträning kanske, det skulle Vince behöva, mer stadsträning..han liksom jag gillar inte stadens brus;)  


Mer utspritt i år och först vimsade jag omkring, hittade inte maten, bara en massa mandlar och munkar men sen så..langos och chilensk burgare sen var det stopp..  

Det var skönt att komma hem igen..:)

Drog upp till backen..tänkte att kanske..o jo men visst HELA GLADA HUNDGÄNGET!!        

Märks att det börjar bli höst för nu samlas alla igen och det är trevligt..kameran med förstås..har säkert nörd stämpel men oj vad fina kort jag har på lager på dom alla:)                            

Son och svärdotter på besök..ny familjemedlem på gång, dom ska köpa katt;)

Nu blir det soffan och lite mer kaffe..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards