Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Catja Lindeblad - 3 oktober 2010 17:12

Söndag redan..man hinner inte med..  

Sedvanlig förmiddags tur till backen..mötte Maja och Cocotösen..sen kom Frasse som jag bara hört talas om, men ej träffat..han var en energisk prick,det var bara spring som gällde för honom..    


Vince och Coco tösen gjorde processen kort med en trasa, den blev att kasta:)           

Lite träning..kursen i kväll..

Vince har missförstått hela grejen, när vi körde kontakt övningar trodde Vince att det var pussövningar och gav mig många mitt på mun;) ja, många skratt i allafall, och tack för det..det är ju meningen att det ska va kul!! Vince tog saken i egna händer, kan bli för allvarligt ibland, jag blir så uppkörd;))


Käglinge på eftermiddagen..lugnt o stilla..några hundar med matte såg jag och en kanin..

Nu lite kaffe sen dags att packa ryggsäcken..o måtte han visa att han kan ingången!!  

Liksom trist att säga att "han kan det hemma", det är ingen som tror mig ändå:))

Fast nu hade jag lovat mig själv att lägga sånt här på hylla..prestationen..men ack kvack..trillar dit igen..  

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards