Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Catja Lindeblad - 15 oktober 2010 18:10

Fredag..innan jag ens fattat det..det går undan kan jag säga..;)  

Liten stadstur för träff med syster yster..som snart ska börja  ett nytt glassigt jobb..som hon kommer att smälta in fint på..;))  

Prima för mig..för jag tror säkert släktingar får rabatt dom också..eller?

"Hotade" med att komma och hälsa på..med kameran såklart..det fick jag INTE..åtminstone inte dom första månaderna..förstår det så väl..sist jag var och hälsade på hennes nuvarande jobb så regnade det..väldigt mycket..och jag hade inte vattenfast mascara..stod först och hoppade och gjorde miner utanför hennes fönster (psykmott) sen kom jag in och hälsade på  hennes kolleger..syster yster sa: detta är min SYSTER..!! (man väljer ju inte släkten) fick sen ögonen på en spegel..kan säga att jag såg inte klok ut..mascaran satt överallt utom på ögonfransarna..;) sen gick jag på toa och rev ner hela torkapparaten..

Men jag lovar att uppföra mig nästa gång..;))  


Handlat mat till Vince..och naturligtvis kunde jag inte motstå ett halsbands smycke..beställt och betalt..betydligt billigare än det jag beställde från en silversmed i Stockholm och som Vince bar i en vecka innan det försvann, tappad någonstans på backen ( åh som jag letat)


Nu börjar det snart närma sig..inprovet till vårdhund..säger inte datumet..men oj vad jag är nervös..försöker att tänka att HAN är ju samma goa fina hund som älskar sina gummor o gubbar och dom älskar honom, oavsett hur det går..men ändå så oroar jag mig, han är lite försiktig inför folk han inte träffat förr..speciellt killar..ja det är bara att konstatera, jag får ta in mer män i mitt liv..;))  


Träning blev det också..tog fram apportbocken o yes!! Han tog den, några mikrosekunder men det räcker ju..;)

Glömmer bort att säga STÅ vid "ställandet"..säger stanna..sen körde vi mycket "ingång" för jag tycker det är så roligt när han "slänger" in sig vid sidan om mig:)  

Såg på youtube, en debut i lydnad 1 tävling..pippi hette hunden, Vince och jag är helt klart bättre;)) så jag kände mig rätt lugn..  


Nu är det dags med lite käk och sen idol där jag håller tummarna för Jay och några till..

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards