Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Catja Lindeblad - 20 oktober 2010 18:50

Vips är det onsdag..och jag tänker: "stanna tiden, bara lite"

Snart dags att jobba,inget fel i det;) men jag har ju så mycket jag skulle...

Fortfarande lite halvkass..det vill liksom inte bryta ut och bli helkasst..


I går kväll hade jag ett hallelujah moment..Vince också..men han fattade det inte riktigt..jag däremot höll på att börja lipa..;)

Vince la sig under gång, utan att jag visade eller stannade..fantastiskt!  

I morse gjorde han om samma sak..fick visserligen säga det två gånger och ja..jag saktade ner..men ändå..jag halvligger inte på marken längre;)  


Sonen kom och hämtade upp för en tur till mediamarkt, min videokamera var ju kass,fel på kortläsaren..så jag bestämde mig för ett tillgodokvitto..jag är trots allt en kameramänniska.  

Så nu var det dags att bestämma mig för till vad mina tvåtusen skulle gå till..

Det blev Canon's senaste S95..   fick lägga till såklart, men vad jag hört av Per och vad jag läst så är den bra..så nu kan jag knappt vänta tills morgondagen så jag kan knäppa loss;))    


Tur till backen igen..träning..och nu kom den där alzheimers igen..när jag sa ligg..satt han sig upp eller tryckte sig invid sidan..han kanske trodde jag sa fot!?

Så det var bara att ta upp den hoprullade tidningen och slå sig själv i skallen..;)

Vi började kasta äpplen i stället..      


Var lat idag och gick och köpte en kebabtallrik..

Nu är det snart "bonde söker fru"..kan inte låta bli, måste kolla..;) sen Greys..det är ett måste:)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards