Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Catja Lindeblad - 28 oktober 2010 15:04

Träff med väninnan..kaffetermosen packad..filten med, sen bar det av..

Sammanstrålade vid golfbanan, för vidare färd till Arrie..

Småduggade.. men det brydde vi oss inte om, vi är härdade, vi har varit med om värre:)  

Hundarna var överlyckliga..ett tag sen sist vi var på långtur..

Väninnan hade fixat tilltugg till kaffet, jag hade med mig tilltugg till hundarna, fast Vince är kräsen och gillade inte dessa kakor..tranbär med kalkon..;) Cocotösen fick dom med sig hem..

Väninnan hade knäckebröd med till dom "små" lurviga..Coco åt, Vince vände bort nosen..det var utan smör o pålägg..då äter inte han..snacka om bortskämd..  


En härlig stund med fika på "strandkanten"    

Lite apportering med hundarna..            

Vädret höll sig på vår sida..helt ok..  


Har beställt tid för Rtg av höfter..nästa vecka..

Dragit fram dammsugaren, står framför näsan på mig..

Nu MÅSTE jag..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards