Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Catja Lindeblad - 31 oktober 2010 13:52

Inte kom jag ihåg att skruva bak klockan igår..trots massor med påminnelse..desto trevligare i morse då klockan vips bara var halv åtta..;) och jag kunde känna mig morgonpigg denna tidiga stund..och ljust var det också..:)


Humöret sjönk två grader när jag efter morgonturen upptäckte att det var det sista kaffet jag slörpade i mig igår..så det var bara att kamma håret och gå ner till konsum..

Som tur var så träffade jag ingen pratsam person..;)  


Ordningen återställd efter två rejäla muggar kaffe..

Vince äter inte speciellt bra nu..( igen) alla dessa dofter..sitter och glor på dörren och piper..kvittar om vi så precis kommit in..inget kul..


Satt och kollade in ett fantasihus (igen) Rydsgård-Trunnerup

så fint..kunde riktigt se mig själv sitta och glo över åkrarna med en kopp kaffe i näven:)  


Käglinge (igen) många hästar där idag.."knatteklubben"   och lite större hästar som också tyckte om att bada,så Vince fick vänta på sin tur..:)        

Tre cyklande danskar med lös pitbull..ja det gick ju bra..hunden var vänligt sinnad..och Vince är inte skraj för cyklar mer..det var rätt bort till killarna, halvklev upp på den enes cykel för att snacka riktigt ordentligt..;)  


Träning..alzheimers igen..läggandet var så segt så segt..när han till sist fattade vad jag menade..det var roligare att lukta på grässtrån och lyfta benet så högt att han nästan tippade över på andra sidan..  

få se hur det går i kväll..läste på hemsidan..PROV nästa söndag igen..huvaligen!!  

Fick äntligen bokat tvättetid till imorgon..ledig en hel vecka och inte kommit till skott med detta..  

Blir alltid lika förvånad när ledigheten är slut och man ska jobba..det är ju så mycket man skulle gjort..


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards