Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Catja Lindeblad - 30 oktober 2010 16:29

Lördag redan..snart slut på ledigheten..ja, ja..man måste ju jobba nån gång;)  


Käglinge tur idag igen..många tikar som löper ( igen) så stretar han inte framåt i kopplet så drar han på andra hållet eller står helt stilla och luktar på alla intressanta doftämnen..man kan bli galen för mindre..och så ska han markera på vart enda grässtrå..att bara komma till Käglinge tog 45 minuter..  


Som grädde på moset var det bara löptikar vi mötte på rundan..dom var kopplade..Vince var det inte..

Där får jag sätta en guldstjärna i protokollet..för han löd mig..något tveksamt..men ändå..  


Sol var det, så det blev en härlig tur om än med vissa avbrott:)

Ingen mening med träning ute idag..resulterade bara i hysteri från min sida..så vi tog det hemma i hallen..ibland gör han läggandet snabbt..men lika ofta tar han det med ro..;)  

Vi får väl se i morgon..näst sista gången..


Ungarna häromkring springer med sina godispåsar och ringer på dörrarna och jag gömmer mig;)  


En tur ut igen, sen är det dags med käk..

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards