Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Catja Lindeblad - 4 oktober 2010 19:56

Idag var jag uppe med tuppen..klockan inte ens slagen åtta när jag var på backen med Vince..riktigt härligt när man för en gångs skull får "ändan ur vagnen"..sol var det också och riktigt friskt..    


En till tur till, sen bar det av till stadens brus för träff med väninna..och det var så roligt att träffa henne, så himla längesen att jag rent av skäms  att tänka på hur längesen det var..

En trevlig eftermiddag med käk på mando och pilsner och mycket snack..en del som hänt sen sist..lite shopping för väninnans del, jag för min del shoppade med ögonen, men något av vad jag kollade in, är värt att vända tillbaka till..:)

En god flaska som present fick jag också..och innehållet var gott kan jag säga;)  


Fick sno mig hem till Vince och det blev backen tur igen, mötte Gibson, Trille och Sheila.. börjar redan bli mörkt vid 19-tiden, det är det trista med hösten..   men man kan ju inte få allt..det fick jag inte igår heller..katastrof skulle jag vilja säga..det var inte mycket som var rätt..nåja han hoppade över hindret..det gjorde han den gode Vince..;).... Men ingång..han satte sig överallt, utom på vänster sida..

Vid inkallning kom han så sakta mot mig, att alla andra hade hunnit flera moment..

Sen fick vi våra fiskar varma..eller det var nog mest riktat mot mig kan jag tänka..för jag hjälper Vince en del..så att han kommer rätt..men det ska vi inte..nu ska dom fixa det utan hjälp..  

Lite depp var det på vägen hem..i rättvisans sa C redan innan att detta var för dem som vill tävla och inget annat..knas att tro att vi kunde det då..men sen när jag kom hem blev jag förb...och tänkte #"€%&//&//&&%&€"" ska satan visa dom!!!  

Det var kanske det hon ville få fram..

Så idag har vi tränat ingång..men det enda som blev bestående var akut magkatarr..måste hitta något som gör att Vince tycker det här är kul..och mig själv med obegränsat tålamod..

Tänker när vi var i Arrie med fika korg och hade heldag där med bus, bad och träning och det var lättsamt och han var så duktig, förmodligen för jag var helt avslappnad..så det är det jag måste tänka på..  

Men jag tröstar mig med grannens Hubba som är äldre och nu har sin glans på lydnadsbanorna, Vince har tiden för sig..

Vi får se hur det är nästa söndag..hur allt känns då, för oss bägge..


I morgon kommer äntligen favoprogrammet desperata husfruar..;) då gäller det att ha alla ingångar, läggande och ställandet färdigt..och det ska vi väl klara av..för nu så banne mig..;)

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards