Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Catja Lindeblad - 3 juli 2010 17:47

I dag har det varit svettigt..hade många planer igår när jag satte klockan för denna idag..  

Mobilen och jag har inte kommit sams än..så istället för att ringa så vibrerade den sig ner på golvet och jag kom upp vid 9..att jag vaknade var tack vare ena grannen som spelade: "fårnt jag en korv hoppar"... högt o länge...:)  

Sen tog ju det tid med frukost o tidning o kaffe..ja allt..  

Höll på att få värmeslag första turen och inte blev det bättre andra turen..vi höll oss på backen,det fläktade rätt bra där, träffade på Zindy med husse,   resten av Zindys familj var och bada..och det hade varit det enda rätta i denna värmen..


Katterna ville ut och det fick dom..     Melvin har fått tovor i sin päls..KATASTROF..tycker jag borstar o borstar men inte tillräckligt tydligen..   nu får vi se om jag lyckas reda ut det hela..Melvin är inte en katt som gillar pyssel med päls eller klor..   inte som Nora som myser o kråmar sig oavsett vad man gör..      

Lite svalare i morgon har jag läst på nätet..ja det låter bra för imorgon är det setter träff..   och det ser jag framemot.förhoppningsvis kommer nån av Vince syskon.  

Nu får man se till att få nån mat i sig..inte för man är så där jättehungrig men ändå..  

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards