Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Catja Lindeblad - 8 juli 2010 17:22

11 dagar kvar...dom måste gå i snigelfart..fattar inte var tiden tar vägen  

En trevlig dag i går..Per på besök och temperaturen höll sig lagom..inte alltför svettigt  

Prövade på att blossa på en ciggar..höjden av knas:)   smakade väl sådär..men det hemska var att suget efter cigg kom direkt..så det får vara för min del, håller mig till mitt snus:)  


I dag har det fläktat en del, så vi har varit borta vid lilla skogen i eftermiddags..massor med kaniner..men Vince skötte sig kanon..hade honom lös..han kollade in kaninerna men höll sig till mig:)=dubbel guldstjärna!!            


I morgon är det beställt tid till djursjukhuset..dom får kolla honom i halsen..han har inte ätit så bra dom sista dagar..kan säkert bero på värmen,men eftersom Hubba hade halsfluss så...  

I morse när jag satt o läste tidningen höll jag på och sätta kaffet i halsen..där stod det på pränt min värsta mardröm.."hund jagade kanin överkörd av buss" stackars hund och hundägaren som satt i gräset bredvid sin hund..fasansfullt!!!

Hörde precis av Per att det regnar lite i malmö..då kommer det nog snart hit det är rätt mulet o så där åskvarmt..

Nu ska jag gripa mig an ett berg av disk..blir matt bara jag tittar på eländet:)

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards