Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Catja Lindeblad - 24 juli 2010 20:35

Hemkommen från falsterbo..o inte har jag sovit mycket..INTE för det var jobbigt på något vis..utan för grabbarna var väldigt pratsamma..även om dom inte pratade med mig..sista gången jag hörde dem var kl 03..sen vet jag inget mer      

Upp med tuppen och rastning av ett antal hundar..3 stycken

Den som gick sämst i koppel var Vince..han slet o drog i kopplet som om det gällde livet, och han har ändå gått 3 (tre) kurser..man får ju skämmas;)    

Åt gjorde han i allafall..där...inte hemma  

På torsdag kväll gjorde jag en grej som jag själv häpnar över..nåt som man faktiskt absolut inte ska göra..det kan sluta med att du får sitta där för resten av hundens liv..

Jag satt på golvet och plockade upp torrfodret ur skålen och MATADE honom..!!

Kom till besinning relativt fort..det var när jag tänkte på det här med tugg ben..där får jag hålla benet under tiden han tuggar..han ger sig icke..ja jag ÄR ju en svag människa..  

Syster yster med man hade haft en trevlig tur till Göteborg och pink så det var ju bra och vi..vi hade det också bra..hade köpt med varsitt ben till jyckarna..men dom är precis som ungar..till sist låg Tess  där med alla benen..o ingen vågar ta dem ifrån henne..drottningmodern;)  

Sedan var det Ronjas tur  o så höll dom på..Vince? tja han fick väl ett par tugg på vardera ben det var allt:)          

Nu ska jag snart kasta mig i soffan och se "mördare okänd"

Ska ha en hårboll på vardera arm och Vince vid fötterna:)

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards