Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Catja Lindeblad - 21 juli 2010 17:49

Då är man tillbaka i verkligheten igen..jobb

Viss förvirring..lite mer än vanligt;)  

En del förändringar..som hjärnan min inte kunde ta in..och varmt..varmt..

Vince var rätt tagen han också..men första natten..vad kan man begära?!?  

Var väldigt tacksam över att jag/vi hade semester när det var som varmast..för fy sjutton för att sova på dagtid när det är varmt..vaknade flera gånger..måste fixa en fläkt..har alltid tänkt att katterna på nåt mystiskt vis skulle fastna i dom här bordsfläktarna så därför har det inte blivit inhandlat;)    

Men det finns ju golvfläktar..så det blir prio 1 i morgon!!

Gav upp vid 1430 och vacklade upp..la mig inte förrän 10..så det blev inte mycket sömn där inte..blev smärtsamt påmind om att jag har ett huvud..huvudvärk och inga alvedon..

Nåväl..inte ska man klaga..ett pass till..sen ledig:)  


Har äntligen fått kontakt med Yrsa som är en av dom som håller i utbildningen av vårdhund i skåne:)

Ska träffa henne i mitten av Augusti..så får vi se..  

Nu är det dags med sista koppen kaffe och så packar vi väskan med lite bra o ha saker..ben o sånt:)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards