Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Catja Lindeblad - 31 juli 2010 17:00

Första passet avklarat..varmt, men det är nog min inre värme som ställer till det..dom andra frös:)  

En av våra vikarier, A är rädd för hundar..men inte nu längre..nu tar hon Vince med sig när hon går, klappar och bjuder på macka;)

Väldigt trevligt tycker jag..Vince är en perfekt träningshund för hundrädda..han är så lugn..fast A kom tillbaka vid ett tillfälle och frågade vad hon skulle göra när Vince tog tag i kopplet och drog..då fick jag förklarat att Vince håller i sitt koppel själv..tar det i munnen och promenerar iväg:)  


Har haft en oönskad gäst i sovrummet..en jäkla mygga:)

Detta surrande kan göra en fullständigt galen..men till sist fick den döden möta..som straff fick jag tusen o en myggbett..


Jag har en dubbelgångare..på bussen i morse, lös bussföraren upp och sa: Hej igen..redan tillbaka!?

Ställde mig ju lite frågande inför detta och han sa: men du åkte ju med mig precis.

Men det är jag övertygad om att jag inte gjorde:) än har  minnesförlusten inte tagit över.  


Nu är det dags med lite käk och sen packar vi väskan igen.

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards