Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Catja Lindeblad - 27 juli 2010 09:33

Lite sol, lite moln, och tillräckligt varmt..en perfekt dag för en svettig människa;)

Vince åt bra igår..och det tror jag det..ris och torsk..ris och kyckling..filmjölk och smörgås..han har ju varit lite kass sen vi avslutade Antibiotika kuren..har kräkts ett par gånger också..det står bland biverkningarna att det kan bli såhär..så många måltider i mindre format och det här goa ( enl Vince)  

Tyckte jag tillbringade hela dagen i köket i går..när jag inte gick rundor med Vince;)


Stötte på väninnan som nu påbörjat sin semester..skönt för henne:))

Kvällsrundan blev på backen..och simsalabim.. dom har klippt gräset däruppe, inte en dag för tidigt..där träffade vi Gibson med matte, ett litet snack, ingen kamera hade jag med mig..till min stora fasa,känns verkligen tomt och konstigt när man kommer på att den inte är med..dags med avänjningsterapi:)

Härligt att gå uppe på backen nu, när allt gräs är borta..det var verkligen högt..bänken stod kvar..tänkte att den kanske skulle åka bort nu vid klippningen, det är ju Gibsons husse som byggt den..duktigt manfolk;)


I dag blir det Falsterbo igen, för att fira födelsedag..

Äldsta systerson fyller 18..tänk att det är så längesen jag höll honom vid dopet..o min arm fastnade i det läget och jag hade mjölksyra, han var så tung tyckte jag:)  


Nu en tur med Vince..sen får jag banne mig lägga in tvätten..

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards