Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Catja Lindeblad - 29 juli 2010 18:32

Tänk att man kan bli så glad över lite regn..

I förmiddags när vi var på vår tur till Käglinge, kom det en liten skvätt..typ i en minut.nu har det i alla fall regnat i 5 minuter;)  


Kom jag då upp i morse..NÄ..klockan ringde o ringde..och jag var inte människa till att få benen över sängkanten..Vince sov också..den enda som satt som en staty och glodde på mig var Melvin..undrar vad han tänkte..han såg mycket ogillandes ut:)

Men till sist kom jag upp..nån timme senare än vad jag tänkt och jag blir så sur på mig själv!


Tur till käglinge..o tänk att jag fortfarande kan hitta "nya" stigar..denna hade till och med en trappa..      

Stod två tjejer i givakt på stora stigen och berättade att 3 får var på rymmen..dom hade försökt att få in dem i hagen men ej lyckats..bonden var kontaktad..såg ej något får på min fortsatta vandring..hoppas dom fick in dem i hagen sen..

Den ena berättade att ungar är där på kvällarna och klipper upp stängslet och hittar på annat hyss med fåren..vad för hyss vill jag bara inte veta..folk är inte kloka..man får höra det ena värre än det andra..


Vince har ätit bra idag och verkar må bra igen..en tanke som jag fick att kanske är det allt vatten han slaffsar i sig från sjön i käglinge..så idag gick vi inte ner där..om ifall att..  

Denna veckas ledighet slut.. nu stundar en helg i total förvirring..

Vi får se om jag klarar ut det:)

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards