Alla inlägg den 1 november 2011

Av Catja Lindeblad - 1 november 2011 17:48

Denna allra första dag på denna månad, bar det av till jobb..PRAKTIK för Vince..;))  

Mellan 09:30-12:30..då vi skulle öva olika moment..apportering,lägga huvud i knä..inte mitt utan vårdtagarens;)..bakom, nära , framåt osv..och vi gjorde väl nästan allt det där..dessutom puttade Vince boll med en vårdtagare..sen loggade Vince ut och var borta från denna värld i  mer än 30 minuter..en av deltagarna i hans fan-club trodde Vince var död..o visst, nog kunde man tro det..  


Sista timmen vaknade han till liv igen och gjorde en insats..inget direkt vårdhundsrelaterat, eller kanske ändå..(  han mös i soffan och såg så jag skötte mig;))..Så kan det ju bli om man praktiserar på det egna jobbet..förstår nu vad instruktören menade..

Väl hemma piggna Vince till..inte jag kan jag säga..men fick ta mig i kragen och vi drog till rävskogen..    

Fantastiskt fint väder det må jag säga..INGEN DIMMA..och bara det var ju skönt..fast det är varmt alldeles för varmt...!        


En tidig dag igen imorgon..o, ja..vi får klara av det..;))

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards