Alla inlägg den 11 november 2011

Av Catja Lindeblad - 11 november 2011 18:59

En alldeles förträfflig dag sanna mina ord..

Först en tur med 11-gänget och när jag står där och berättar om fina Coco-tösen, så KOMMER hon där..       precis som vanligt tyckte jag och det var underbart att se, hon kommer snart att vara på banan igen..        


Sen bar det av till det RIKTIGA landet,   där jag skulle velat bo..underbart vackert, en eftermiddag med vårdhundskursen        

Nu känner jag mig taggad igen och ja, nog tror jag vi ska klara detta Vince och jag..  

Han fixade både apporteringen och lägga huvud i knä, "hoppa" genom rockring och gå genom tunnel..Vince gjorde det en gång på Öland på Agility banan, men det var den enda gången sen har han inte velat..men nu så.. tyvärr blev bilden suddig, men bara som bevis, så får den vara med ändå..;))  

En bild som inte heller blev så skarp var Leos hopp, men den får gå den med.. för den bilden är så himla rolig och jisses vad den hunden kan hoppa..  

Själv kom jag också med på kort..fördelen med att alltid vara den som tar de där korten är ju att själv slippa fastna på bild..;) men i rättvisans namn så...    


Fick tillbaka självförtroendet för oss bägge denna dag..och även lite tips på olika grejer man kan göra..tyvärr missade jag att skriva lite mer utförligt på mina "kom i håg"..jag menar, jag vet vad det var jag skulle kolla på Netto.. men vad tusan var det på Jysk..det har jag ingen aning om..det är illa nog att jag inte känner hunden min,(han kan ju hoppa, även genom rockring ) men att jag inte känner mig själv det är nästan snäppet värre.. (jag måste ju skriva ner ALLT )                                


Vince låg också stilla o fint i bilen och det är nåt jag INTE direkt tränat på och då menar jag en längre tid..inte bara in o ut i affär..

Det ÄR som någon sagt till mig..(Jette) lita på honom, HAN KAN..min FINA UNDERBARA VINCE..;))


Nu stundar en slappekväll med idol..(Vince har loggat ut..;) har reviderat mina idol favoriter tycker fortfarande Molly är duktig men nu är det Moa som tillsammans med Amanda F och Robin som är mina favoriter..  

Tjingeling!!  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards