Alla inlägg den 13 november 2011

Av Catja Lindeblad - 13 november 2011 11:30

I dag tänder jag ett ljus för pappa..det är ju Fars dag..  


Satte klockan på ringning..igen..alla som känner mig, vet ju att det INTE är en garanti för att komma upp..:)

Men idag lyckades jag, visserligen inte alldeles meddetsamma, grannarna fick väl höra larmet åtminstone tre gånger..    

Det är ju resultatet som räknas och vi var på backen innan gänget gick iväg på promenaden..  


Lite fasan jakt o kaninjakt och dramatik i form av gråtande hund och ängslig matte..denna gång var både Vince och jag oskyldiga till detta..skönt att andra också går i spinn..;))            


En fantastisk morgon och när man väl är uppe så tidigt så är det helt underbart..sol och frosten låg i gräset och jag frös om tårna, ett tecken så gott som något..nu börjas det, det kalla, vintern är i antågande..:)                      


Turen slutade som den alltid gör, på kondis     och idag köpte jag också bullar..Baloo fick sin bulle och jag hinner aldrig med att ta ett riktigt bra foto, Baloo är för snabb..;) att sen se Baloos min när Vince fick bära min bullpåse..tusan också att batteriet var slut..vilken min han hade..Baloo försökte gå i kapp för att sno den till sig..jag menar fyra bullar vilken fest!!

Vince tar inte bullarna utan smör, leverpastej eller ost så det var lugnt..  


Nu kanske, men bara kanske blir det ett tag med fönsterna, och ett tag med moppen på golven hade inte heller varit fel..  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards