Alla inlägg den 21 november 2011

Av Catja Lindeblad - 21 november 2011 09:18

Jaha..då sitter man här då och väntar på den där spisen!

Mellan 9-15..jo, jag tackar jag..många o långa timmar att vänta om man har jobbat 10 1/2 timme..just nu känner jag mig minst sagt kräkfärdig..  


Helgen avklarad och vad kan man då säga om den..jo att jag önskar jag vann på lotto..  


Men nu är vi lediga..lite, lite och då måste jag: damma, dammsuga, torka golv, putsa fönster..leta reda på alla ljusstakar och julgardiner, handla och det värsta av allt= STRYKA..eller man KAN kanske hänga upp skrynkliga gardiner??

Allt detta på EN sketen dag och jag som vill ut i skogen med Vince..  

Märker helt klart att sömnbrist gör en riktigt, riktigt NEGATIV..


I morse på bussen blev jag klar över att den yngre generationen tror att människor har ögon i nacken..kanske är det så i alla teve spel, vad vet jag..men paret bakom min rygg stod alldeles tysta och glodde vildsint, att det var vildsint märkte jag när jag vände mig om..så det var bara att dra Vince till mig och släppa ut ungdomarna..  


Ingen snö i sikte, det blir bara varmare o varmare och den här räliga dimman..  

Nu borde jag ju sluta med något positivt för att lätta upp stämningen..men det går ICKE..  

Så jag avslutar med att skriva att nu har Melvin också blivit kass i magen..:(

Adjöss!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards