Alla inlägg den 12 november 2011

Av Catja Lindeblad - 12 november 2011 17:04


Idag har varit en helt underbar dag..inte kan man tro att det snart är mitten på November..dock lite kyligare denna dag än dom andra varma svettiga..;)   och det tackar jag för, men solen var där och solen tackar vi INTE nä till..var bombsäker på att det var snö förra året vid denna tiden..var tvungen att gå tillbaka på bloggen o kolla, men faktiskt så var det barmark just i dag förra året..men i slutet av denna månad såg det ut såhär:  

Blir helt lyrisk och jag hoppas o hoppas..;))


Hade en viss förhoppning om att komma upp på "backen" i morse..så blev det icke..få se om jag lyckas imorgon..

Istället blev det Käglinge och NU är fåren väck..;)    

Hagarna är åter i vår ägo..därför blev det en viss besvikelse när jag ser att Irländska setter föreningen helt plockat bort käglinge ur "programmet"..INGEN träff i käglinge..trist, enda träffen som jag kan ta mig för egen maskin..man kanske skulle ge sig på ett körkort ändå..det är inte för sent, förrän det är för sent..så att säga..;)  


Men idag njöt vi av att gå genom ALLA får hagar   och utanför också..     och han är en duktig "liten" skit för han håller koll på mig..och utan att veta om det har vi kört "skvallerträning"..det vet jag efter att ha läst "kontaktkontraktet" av Eva Bodfäldt..  


TVÅ grisöron till Vince som lördagsgodis, han skulle bara ha ett..men han tittade så fint på mig och gav mig en puss och vad är jag då för människa om jag nekar honom det..dessutom köpte jag ett ett sånt där choklad igen..mörkt,fransk, nougat,stort..trots jag inte skulle..men vad tusan det ÄR lördag..så nån rättvisa får det ju vara..;))      


Nu blir det seriös matlagning..hela kittet med sallad och sånt..nån film lite senare och på nattduksbordet ligger studielektyr, men det ska jag inte läsa just nu..(sorry Eva Bodfäldt och Lars Fält) det blir Keplers nya, eldvittnet..och om nån är intresserad så är Nora kass i magen..VERKLIGEN KASS i magen..:(

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards