Alla inlägg den 30 november 2011

Av Catja Lindeblad - 30 november 2011 23:59

Ibland gör man helt rätt..ibland glimtar det till där i hjärnkontoret..

Så att jag fick med mig ett urinprov från Vince igår var en ren händelse..en känsla, och det tackar jag för..      

För det var verkligen nåt som var fel och när veterinären ringde idag när jag stod där ute på backen och snackade om kristaller, blod och allt annat, så var det Zeb jag tänkte på..DET samtalet började precis på samma sätt och den settern hade fel på sina njurar..

Därför loggade jag ut ett tag..INTE Vince tänkte jag... och det blir till att ringa den där veterinären och lugnt o fint ta allt från början igen..  


Det jag åtminstone fick klart för mig var foderbyte, antibiotika, inga frolic, leversnittar och det MÅSTE jag också snacka med veterinären..vad tusan ska jag belöna Vince med, denna KRÄSNA hund, som spottar ut allt utom just frolic och leversnittar..??

Nå det ger sig väl, bara han blir frisk o kry, min goda kamrat..


Tog med mig en näve ut med det nya "kissefodret" som han såklart spottade ut..men när vi kom upp på backen bland andra utsvultna, icke kräsna hundar..;)) då gick det minsann..då åt han.. mest triggad blev han av Zindy som slet till sig plastpåsen ur fickan, favo godis nummer 1..  


Säsongsavslutning på Greys, på ett sätt rätt skönt, då kan man   göra annat än ligga där i soffan och glo..

Nu är det dags att stänga ner för idag..    

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards