Alla inlägg den 25 november 2011

Av Catja Lindeblad - 25 november 2011 18:16

Två nätters lönearbete avklarat..nu stundar frihet i en liten ask och jag ska göra allt det där jag inte gjorde förra gången jag var ledig..om jag inte blir sjuk förstås..    

Eftersom jag har en släng av hypokondri så räckte det med att en personal ringde o sa hon var magsjuk för att jag skulle gå i spinn och när x antal vårdtagare också ev hade en släng av nämnda sjukdom så var loppet kört..nu går jag o känner efter..hela tiden..

Verkligen HATAR vinterkräksjuka..

Vince kräktes också i natt...blev väl påverkad av min hysteri..


Nåt som jag också hatar är detta väder..VAR ÄR MIN VINTER?? SNÖSTORM, MINUSGRADER..var jag säger bara VAR???      


För övrigt har jag inte tränat ett enda dugg, så nu blir det att ta sig i kragen och pälsen och gå igång igen..  

Fick ett mail att vi är i steg två och grupp två med start den 27/1-12..och det var ju bra för i den gruppen är iallafall en person från steg ett som man kan gråta ut hos om det går åt helvete..  


Första Advent på söndag och jag har fortfarande inte fått upp mina gardiner..men köksfönstret är åtminstone putsade och det är en bedrift sanna mina ord..ljusstakarna har på något mystiskt vis minimerats till tre (?)


Kämpar på med min julkorts fotografering..på katterna..INGEN av dom är samarbetsvilliga!!    

Vince jul luva har jag köpt men honom litar jag på, han kommer att sitta som ett tänt ljus när det väl är dags..;))  


Nu tror jag att jag ska försöka hitta min strykbräda och sen ska jag försöka hitta mina julgardiner och sen ska jag...

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards