Alla inlägg den 8 november 2011

Av Catja Lindeblad - 8 november 2011 18:48

Tisdag alldeles plötsligt..har jobbat lite,

tränat mycket..ja faktiskt..;-) sen om det gör nån skillnad kan jag inte säga.. Vince skötte sig bra på praktiken idag, fast lika trött blev han som dom andra gångerna..

Vi körde mycket apportering och "knä" och med det menar jag att han ska lägga huvudet i knät på vårdtagaren och bli kvar där..


Vince fixade till ett härligt gapskratt när han istället för att snyggt o prydligt lämna över sitt mjukisdjur KASTAR dit den..åh vad tanten hon skrattade..och då tänkte jag...(jag gör det ibland) att det är så jag vill jobba, oavsett om vi klarar det eller inte så vill jag komma in nån timme på dag tid och bjuda på lite gapskrattstid,en guldstund..det krävs inte så mycket av Vince egentligen, han behöver bara vara där och göra något litet trix så är lyckan gjord..;))  


Slutade vid 12 denna dag för att sedan bege mig till ingång 44 på UMAS..ett arbets EKG minsann och jag fick cykla o cykla och fy sjutton vilket kasst flås man har..och ändå travar man på backe upp o backe ner..men jag cyklar inte mer..förr cyklade vart jag än skulle, vilken årstid som helst och helt klart var flåset bättre då..

Till sist fick jag ge upp, luften tog helt slut och det retar mig fortfarande..:)

Det är här min prestation kommer in..i ALLA lägen, är banne mig inte klok..

 

Backen och runt golfbana sen ville Vince upp på backen igen när vi kom runt och det fick han,

där träffade vi på dom strävsamma..Sessan, Zindy och Baloo..alla andra hukade väl i stugvärmen..vilket jag också hade kunnat gjort om jag fått bestämma..nu bestämde Vince..;)


Inga foton på denna händelse..;) däremot har jag fått bra tips att använda pannlampa och då kan man kanske ta nåt foto..;)


Har ätit pannbiff med lök o potatismos och UTAN lingon..vilket var snudd på att jag tänkte strunta i att äta..UTAN LINGON!! KATASTROF!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards