Alla inlägg den 4 november 2011

Av Catja Lindeblad - 4 november 2011 16:31

Idag slapp vi dimman..tack för det..!  

Trodde jag/vi skulle stå alldeles ensamma på backen i fm..men så dök Floyd med matte upp dock inte Aja o hennes matte, men vi hoppades att Ajas matte gjorde något som hon länge har önskat..man vet ju aldrig..;))  


Baltazhar dök upp..tur var väl det för Floyds skull, Vince var bara intresserad av alla sorkar och gick i sin egna lilla värld (och sorkarnas)        

       

Iväg sen för att ordna till mammas grav..och trots att jag inte hade min gröna mössa, var det en envis gubbe på bussen som absolut ville veta när, var och hur..fick mest lust att dänga något i huvudet på honom..men så gör man ju inte..tack o lov var det bara två hållplatser med den frågvise gubben, som dock får ett pluspoäng för han tyckte att jag såg alldeles för ung ut för att ha förlorat någon..(Fan tro't)


För övrigt har jag inte gjort ett dugg..min jäkla rygg blev ännu värre efter massagen och då snackar vi inte träningsvärk..

Men nu gäller det att bita ihop och göra det man ska..
 

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards