Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 2 maj 2010 15:29

Ja..idag var det ju meningen att det skulle bli Skånes Fagerhult..men så blev det inte,vi sköt på det till i morgon istället.  

Morgon tur uppe på backen..och där kom det..ett stjärnfall:)  

kanin mitt framför nosen på Vince och han sticker efter..och jag stoppar honom..om jag sa nej eller stanna det vet jag inte..men lydde gjorde han:) man får gåshud av lycka!!  


Tur till Käglinge efter det..ett sånt härligt väder..träffar på lite spridda "skurar" av hund och folk..två timmar i rask takt.        

Väl hemma får jag lust till lite trädgårdsarbete ( med betoning på lite) kastar mig ut medans lusten finns kvar..och vad hände då??..INGENTING..solstolen så inbjudande..en kall pilsner;) katterna och Vince som gör sitt bästa för att röja bland grenar och kvistar..ja det är en följetong..kanske till hösten blir jag klar:)  

Nu fick jag lite färg i ansiktet i allafall..i morgon ska det nog regna...  

Kanske gör jag ett till försök om en stund..men då får djuren bli inne..dom är för hjälpsamma!  

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards