Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 16 maj 2010 16:48

I går hade vi en trevlig kväll hos son och hans fästmö..massor med mat..   dom är duktiga bägge två till att ordna och fixa mat..trots att sonen skyller det faktum att han inte blev kock på mig;)

Han fick aldrig hålla på i köket när han var liten..och det stämmer..fick kramp i magen dom få gånger han skulle göra chokladbollar eller något annat pedagogiskt;) det blev ju så stökigt..nu har jag hög toleransnivå när det gäller den biten och alla andra bitar också:)

Vince skötte sig alldeles utmärkt..låg mest ute i hallen när vi åt..duktiga pojke;)

Däremot noterade svärdotter massor med spottloskor på vägg och dörrar..Vince är en riktig slempropp..


Vi var ett varv bort på deras rastgård..det har skrivits en del om den i tidningen..   men så speciell tyckte jag inte den var..saknade stora ytor med gräs och träd och lite såna grejer..det är toppen för en hund!

Svågern körde oss hem sen, så vi kom hem i ett stycke Vince o jag..


Hade lite sovmorgon idag, sen var det tvättstugan som

gällde..fast jag fuskade.. tvättade bara två maskiner fast jag hade behövt fyra..

Gick en sväng på byamarknaden efter det..  

Vince blev bjuden på korv och sen hade vi bra träning med mycket folk och musik och tjohopp:)   fick köpt den sedvanliga sylten och skorpor med smak av ros o jordgubb o tro det eller ej men dom var jäkligt goda..      

Virrade sen in mig bland alla husen och höll aldrig på att hitta hem..  

En härlig promenad blev det..     tre timmar lång, så vi är rätt nöjda..lite käk på det så blir det ännu bättre!

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards