Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 10 maj 2010 10:32

I dag fyller min fina Vince 1-år!!  

Firade med leverpastaj macka och skönsång..katterna jamade med..fick upp Vince på stolen, en fjantig mugg som hatt och jag tänkte ta nåt kort..i mitt sinne såg det kul ut, men inte så i verkligheten, stackars Vince;)  

Korten blev inte så bra..under tiden fick Nora ett hostanfall, såg ut som hon skulle kvävas..kanske gjorde hon det av ren avundsjuka över den goda mackan eller för att Vince fick extra uppmärksamhet..iallafall slutade hon och hosta när jag "duttade" med henne..vatten och nån liten godsak för att få väck skräpet..

Ett grisöra blev nästa godsak till Vince..sen får vi går ner till vår djuraffär och kolla in nåt kul till honom..tokig?? ja visst;)    


 I går gick jag av efter en rätt intensiv natt och jag sov banne mig till 1630..då väcker Vince mig..brukar annars vara tvärt om, men han tyckte väl att nu räckte det!    

Så det blev en seg söndag..ledig nu en vecka..  


Var uppe med tuppen, idag fick städat och torkat golv..får fint besök idag:) och då gäller det att ta undan den värsta skiten!  

Det är bra när det kommer folk till mig för då får jag ändan ur vagnen och går i gång..annars tänker jag bara att jag ska ta det sen och det blir ju liksom aldrig:)

Nu ska jag ladda kaffekokarn och pussa på min 1-åring sen kommer Caro:)

Tjingeling!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards