Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 24 maj 2010 19:21

Äntligen är helgpasset över...

Kastade mig upp ur sängen vid 15 tiden..trodde klockan var mycket mer i mitt  förvirrade tillstånd

Solen sken men folk gick med paraply..ett stilla sommar regn?  

Min semester börjar närma sig o var tusen blir sommaren av??  

Kan komma i håg otaliga semestrar där det regnat från dag 1 till sista dagen..inget kul!


Min sedvanliga tur med Vince..  

Sen skulle det serveras mat till djuren..o Vince äter INTE

Har varit väldigt bortskämd med hans fantastiska aptit.aldrig har jag fått truga..  

Kan förstås bero på alla löptikar här omkring..

Eller så har han tröttnat på sitt torrfoder och är sur för att katterna får gourmemat OCH torrfoder..vilken orättvisa!!

Får se hur det är i morgon..annars får jag väl åka in och dra fram kortet;) o så får dom kolla i halsen på honom..

Någon finslipning av gräsmattan blev det inte idag..ryggen fick vila efter helgens strapatser..men i morgon..då hoppas jag på ett energi flöde och uppehållsväder;)  

Nu en kaffetår!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards