Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 4 maj 2010 10:25

Gårdagen bjöd på biltur till Skånes Fagerhult..med kartonger, väska och hund och syster förstås..för det var hon som körde:)  

Blir mer o mer förtjust i huset..omgivningen..skogen..sjön.

Finns ett vårdboende en liten bit därifrån..kanske man ska erbjuda sina tjänster..             

Väl hemma..koll på mobilen..många missade samtal..stressfaktor=10..ibland tänker jag att jag ska ta väck mobilen, den enda anledningen att jag skaffade mobil  var om jag stod på huvudet i nån buske någonstans i ödemarken och behövde kalla på hjälp.. och så att min son kunde få tag i mig..men för all del jag sms en del och det är ju praktiskt o så får jag veta när folk vill ha tag på mig:)..och för det mesta ligger den i nån väska satt på ljudlöst.. så jag behåller den ett tag till:)  


Både Vince och jag var trötta och jag kände stark sympati för syrran som hade en halvtimme till att köra innan hon var hemma..

Men en stärkande tur ut blev det..lite miljö träning vid vår lilla "pildammspark"     Vince skötte sig bra..satt o glodde på ankorna..     hem sen i tid till "bonde söker fru" gräsligt att jag tittar på det..men jag kunde inte låta bli...;)


Nu blir det en tur på fältet och projekt röjning både ute och inne:)

Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards