Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 7 maj 2010 15:31

Säga vad man vill om vädret..men det är friskt!

Vantar o halsduk och jag önskade att jag hade mössa också när jag o Vince gick på tur...  

Blir lite lätt nervös när jag tänker på att det faktiskt inte är så långt till min semester..

Tog en tur till Arrie idag igen..kanske inte så smart med tanke på min rygg..den fick vad den tålde igår..fick rulla av sängen i morse:)    

Denna gång gick jag bort till huset som är till salu..fint!!

Ligger fritt..en granne precis bredvid, sen ligger dom andra husen på behörigt avstånd:)    


Tillbaka tog vi andra sidan sjön och precis som i går fick jag klättra..   tur ingen ser en, man är ju inte den vigaste precis.

Vackert är det och många fåglar.. synd att det var så kallt och mulet..men vad är det nu man säger..finns inget dåligt väder..bara dåliga kläder;)  

Vince fegar fortfarande för vattnet, är rädd när det "skvalpar"..så det blir till att hoppa i själv, men då får det banne mig bli varmare!              

Nu får det bli lite vila, så man känner sig stärkt inför kvällen..Vince har redan lagt sig tillrätta..nästan 3 timmars tur kan ju räcka även för en setter!

Tjolahopp.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards