Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 17 maj 2010 14:20

Då var det måndag igen...   och en ny arbetsvecka..som även jag ska delta i..alltså arbeta...denna veckan är mastig med mina mått mätt, bara ledig en (1) dag.oj..oj..:)

Har jag då fått gjort något av vad jag planerade att göra på min lediga tid??

Något av det..jodå..men icke allt.

Mina rabatter fick sig en duvning förra veckan, men det behövs igen..även gräset ser jag..  

Träningen med Vince har gått lite si o så..det här med linföring är inte vår starka sida:) blev till sist så tossig så hans sele åkte på..lättare och mindre svettigt för mig..det är det här med konsekvensen;)  


Ingång.. jo men det går ok..om jag inte tänker så mycket på vad jag gör för då blir det nåt konstigt med mina fötter och jag snubblar.. fattar inte riktigt hur jag gör:) Vince fixar det bra..senast idag gjorde vi det perfekt;)


Det är ett förfärligt borrande hos mina grannar och jag hoppas dom borrat färdigt tills i morgon..annars blir det kris med sömnen!

Inte lätt att sova på dagen när alla andra normala människor är vakna!


I dag var vi på tur till käglinge och solen pressade sig fram..så man kan ju förstå hur dom stackarna har det i dom norrländska skogarna..varmt o härligt!

Vågade dock inte lita på vädergudarna fullt ut, så jackan var med+ tröja..

Träffade på Svante   med matte och Svante var en riktig sötnos, 3 månaders pudel..   Vince fick stå ut med en hel del men som den snälla hund han nu är så gjorde han det.      

Två timmar svepte iväg som ingenting..

Nu lite kaffe och lite mental förberedelse för kvällens plikter.

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards