Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 14 maj 2010 20:47

Så var den över då...begravningen..och det var skönt när vi satte oss i bilen och styrde hemåt..  

Många tankar och känslor när man satt där inne i kyrkan...

Nu är det jag som är äldst och bara det ger en ångest.

Sonen och jag hämtade käk och åkte hem..där väntade Vince och katterna och dom hade skött sig fint..inga katastrofer:)      


Långtur med Vince..sen var jag banne mig tvungen att lägga mig raklång på soffan..helt slut!  

En hel del koppar java, sen var jag på topp igen (nästan)

Då var det dags för nästa tur..tycker ibland inte jag gör annat än borstar katter och springer ut med hund;)

Men det är ju härligt..springandet alltså..borstandet är jag så illa tvunget till..fast det är rätt mysigt det med..katterna myser och det är enda gångerna Melvin ligger helt stilla och spinner.

Kvällsturen blev till Hammarbacken..   brukade alltid gå där med Zeb men hade glömt bort det tills en dag i vintras när vi hamnade där Vince och jag..så nu tog vi och gick dit..där är så vackert och åker o ängar så långt ögat når..   rapsfälten börjar äntligen blomma..     Vince tog en rivstart mot en hare men han var i löplinan så där fick han tji;)    

Nu får det minsann bli en liten kaffetår igen och ryggläge i soffan tills sista turen med Vince är gjord för då flyttar jag över till sängen:)

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards