Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 28 maj 2010 16:25

Så där ja..två pass avklarade och nu ledig en vecka..lite personalmöte o annat smått o gott, så veckan ligger inte helt blank..  

Missade min kurs i går och det var trist..träning uppe i stan, det hade varit nåt..bra miljöträning för Vince..  

Fick alla fall fixat för nästa torsdag och då är det kursavslut..fick till mig allt som vi nu ska kunna..ja ja..vi får väl se:)

Innan jag äntligen kom iväg i morse efter alla "hoppsan det måste jag också fixa" så träffade jag på vår processledare som tyckte att jag går en förfärlig omväg ner till jägersro så hon beskrev det så fint för mig hur jag istället kunde gå..och det verkade solklart..

Men sen blev jag som vanligt helt förvirrad och irrade omkring..jag har 0 lokalsinne..kan gå vilse hemma!!

Hamnade till sist vid ett fält med massor av hästskit och där var den.. TRAVBANAN..på vägen träffade vi på Malte, Oliver,Lukas, Jesper och lille Twitt..alla jättefina hundar som Vince lekte med..vi var hemma 0930..

Fast nu tror jag att nästa gång jag går denna väg ska det definitivt gå fortare;)  


Denna vecka blir det till att klämma in Skånes fagerhult också..kan tänka mig att gräset där har nåt oanade höjder.

Kloklippning på kanin har jag också på agendan o i den ingår kaffeslabb med väninna:)  

Nu får Vince o jag gå på tur..om han orkar..Vince är liksom jag seg i dag!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards