Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 12 maj 2010 10:19

I dag hyfsad sovmorgon och vaknar upp till ett verkligt rusk väder:(  

Man kan ju tro att man sovit över sommaren och vaknat upp till hösten..gillar annars hösten, den är min månad men dock vill jag väl ha sommar först:)  

En tur ut som varken gjorde människa eller hund glad.

Vince gillar inte att bli blöt..har man ju fattat genom alla dessa försök att få honom att slänga sig i böljan den blå..han springer bort som en galning när Cocotösen ruskar på sig efter ett uppfriskande dopp:)


Blir djupt tacksam över att jag tog mig riktigt i kragen och klippte gräset igår...det hade vuxit en del trots allt..gick också till beväpnad attack mot kirskålen och fick även upp en del av maskroserna..men sen var det ju så härligt när solen kämpade sig fram..så det blev stolen och ett glas rose`;)            

Vince är en poppis kille, vi kan knappt gå förbi dagis utan att ALLA barn skriker i kör.. VINCENT...och det är ju väldigt trevligt..men det som är mindre kul är att ALLA ungar nu vet var favvokillen bor och ringer på och vill leka...i går var det två av dessa fans som hängde på staketet och kastade in boll...       Vince tycker det är toppen och jag..? 

Jag tycker det är mindre toppen...men håller god min;)

Dom är ju rätt goa och alla som gillar Vince gillar jag:))

Snart dags för långturen och det regnar som om himlen vore öppen..men det är bara att bita ihop och ge sig av..

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards